Міні-чат

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9

Форма входу

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Вибір антифризу
         Доброго дня, дорогі читачі. Всіх цікавило питання – який ж антифриз заливати в систему охолодження вашого залізного коня. Сьогодні ми попробуємо розібратись з цим заплутаним питанням.
    До речі антифриз це той самий тосол. В радянські часи це був антифриз розроблений спеціально для автомобілів ВАЗ. Тосол – це абревіатура: Технологія органічного синтезу ОЛ (спирт по хімічній номенклатурі) . Кожен антифриз – це суміш етилгліколю, води, і пакету присадок. Кожний виробник антифризів використовує свій пакет присадок. Присадки можуть бути антикорозійними, антипінними, такі , що зменшують вплив на резинові елементи.
    В сімдесятих  роках минулого століття європейськими виробниками було прийнято рішення про створення класифікації охолоджуючої рідини (ОР). Було розроблено три класи, а саме :
    -         G11 – використовується етиленгліколь з невеликим пакетом присадок. Рідини цього класу як правило найдешевші на ринку. Цей клас ОР має зелений колір. До речі  раніше антифризи були безбарвні, а кольори ввели для того щоб розрізняти ОР різних класів.
    -          G12 – використовується етиленгліколь і карбоксильні зєднання. За рахунок цього утворюється антикорозійна плівка, яка покриває тільки місця утворення корозії, а не всю поверхню «сорочки» охолодження. Тепловіддача при використанні антифризу цього класу більш ефективна, ніж при використанні антифризу класу G11. Найкраще підходить для високооборотних двигунів. Але за рахунок більш якісних присадок , що використовуюються, являється і більш дорожчим. За класом затверджено червоний колір.
    -         G13 – використовується поліпропіленгліколь. Це більш екологічний продукт (не отруйний, швидше розпадається). Це найдорожчі ОР. За цим класом затверджено жовтий і оранжевий колір.
    Проте більшість азіатських виробників, а також виробників з країн СНГ не  дотримуються цієї класифікації. Наприклад буває , що рідини класу G11 є червоного і зеленого кольору, але вони відрізняються по пакету присадок( червоний більш сучасний).   Так антифриз автомобілів Honda – виготовляється зеленого  кольору, але по своїм характеристикам відповідає класу G12. От в цьому і заключається проблема. Вихід з неї один – не звертати увагу на колір, а використовувати антифриз високої якості, з відповідними температурними характеристиками для вашого типу двигуна.
       Що стосується корозії, то тут все залежить від пакету присадок. Спершу практично всі антифризи володіють антикорозійними властивостями, але з часом присадки відпрацьовуються, і розщеплюються, а в системі залишається циркулювати суміш гліколю з водою, тобто втрачаються всі антикорозійні властивості. З цього виходить, якщо заливати дешеві і менш якісні ОР, то періодичність їх заміни слід зменшувати (заміну проводити раз в рік), або придбати більш дорогий і якісніший антифриз і заміну проводити раз  у 3-4 роки.  
     Також цікаве питання у цій темі – це питання змішування.  Допускається змішувати антифризи класів G11 i G12 одного виготовлювача. В екстрених ситуаціях (в далекій подорожі, за відсутності інших варіантів) допускається змішування ОР різних виробників, але при можливості, як найшвидше замінити на свіжу, з промивкою системи. Якщо цього не виконати, то при змішуванні різного складу присадок вони можуть почати взаємодіяти між собою і випадати в осадок, або утворювати желе подібну масу, погіршуючи цим самим охолодження двигуна, що в свою чергу веде до перегріву двигуна.  
Категорія: Мої статті | Додав: Марко (11.03.2013)
Переглядів: 390 | Теги: тосол, охолодження, Антифриз, заміна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Пошук

Кошик

Ваш кошик порожній

Погода у Калуші

Курс валют

Block title

Друзі сайту