Міні-чат

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9

Форма входу

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Принцип роботи датчиків тиску шин

Кожен водій знає наскільки важливий правильний тиск в шинах. Від нього залежить багато факторів, а саме довжина гальмівного шляху, погіршення керованості, збільшення витрати палива, а також зменшується ресурс використання шин.

Щоб запобігти цим ситуаціям, здавна користуються таким приладом, як манометр, всі автовласники хоть раз стикались з цим приладом. Проте зараз ми живем у час технологічних змін,  а тому маноментр стали замінювати на більш прості, інформативні пристрої контролю тиску. Одним з найпоширеніших зараз являються ковпачки з колірним індикатором, які монтуються замість штатних ковпачків на колеса. Їхній пристрій роботи дуже простий – коли  індикатор має зелений колір, то це означає, що тиск в шинах в нормі і ви можете спокійно використовувати автомобіль. Коли індикатор жовтий – то варто підкачати колесо, і провірити його на наявність проколу, коли індикатор міняє колір на червоний – то це значить що тиск в шині відсутній.

Такий датчик має однин мінус – ним не можна скористатись при русі.

Для цього придумано датчики які працюють разом з системою ABC. Принцип роботи достатньо складний, але безвідмовний. Система рахує кількість обертів кожного колеса і при найменшій різниці подає сигнал з проблемного колеса, яке починає обертатись частіше за інші через зменшення профіля шини. Але і в такої системи є недолік – вона може неправильно відреагувати на затяжному повороті, коли крен кузова збільшує навантаження на колесо.

            З цього виходить, що всі системи полегшують життя, але старий – добрий манометр викиду вати не потрібно



Джерело: http://abtomup.com
Категорія: Мої статті | Додав: Марко (28.02.2013)
Переглядів: 197 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Пошук

Кошик

Ваш кошик порожній

Погода у Калуші

Курс валют

Block title

Друзі сайту